Časté dotazy

Některé časté dotazy uvádíme na této stránce. Je ale možné, že v průběhu rezervace narazíte na nějaké opravdu specifické dotazy - například proč vám u Instaxu neustále bliká dioda. Pro tyto případy jsme připravili naši databázi dotazů a manuálů, kterou najdete na adrese pomoc.pujcovnapolaroidu.cz. K dispozici je vám taky náš zákaznický chat, na který nám můžete napsat 24/7.

Jak poznám, které filmy pasují na mnou vybraný foťák?
Při výběru Polaroidu, Instaxu, tiskárny nebo analogového foťáku se vám dále nabídne možnost přihodit filmy. Každý foťák k sobě má přiřazené jen filmy, které do něj patří. Nemůže se vám tedy stát, že objednáte nekompatibilní film, navíc my objednávky vždy kontrolujeme.

Stihne mi foťák přijít?
Náš systém vám nedovolí objednat na termín, kdy už bychom vám nedokázali foťák doručit. Nemusíte se tedy rezervace obávat. V krajních případech dopravu řešíme vždy individuálně, stačí nám zavolat. Případně je možné využít osobního odběru v naší produkci. Dřívější převzetí foťáku vám nenavýší cenu výpůjčky.

Jak vrátím foťáky?
Zabalte vše do zelené ReKrabice, ve které vám foťák přišel. Společně s foťákem jsme vám posílali i nalepovací štítek, který po zalepení stačí na krabici nalepit. Jakmile budete mít zabaleno a nalepeno, doneste balík na podací místo Zásilkovny (najdete je zde).

Nemám ve svém okolí žádnou Zásilkovnu, co mám dělat?
Nevadí. Napište nám a my k vám pošleme kurýra na adresu nebo pošleme zpětný štítek na jiného dopravce. Stačí napsat nebo zavolat.

V balíku nebyl žádný nalepovací štítek, co teď?
To nás mrzí, asi jsme zapomněli. Ale nevěšte hlavu, napište nám a my vám pošleme unikátní kód, který napíšete na krabici a předáte obsluze, která štítek vytiskne a nalepí. Vy už nic platit nebudete.